Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Aloha

Γειά σας γειά σας γειά σας.. κτλ. Το πρώτο μου post και ελπίζω να πάει καλά δλδ.. Γιατί όταν γράφεις τα εσωψυχά σου σε οποιοδήποτε τομέα κι αν είναι αυτός, κάποιοι ενοχλούντε για κάποιους άλλους είναι βαρετό, και σε κάποιους άλλους αρέσει. Για να είμαι ειλικρινής... δεν με νοιάζει και πολύ και sorry αν αυτό ακούγεται εγωϊστικό. Απλώς δεν γεννήθηκα για να αρέσω σε όλους, ούτε περιμένω όλοι να με αγαπήσουν και να με παινέσουν (για τα καλούδια μου) :D όπως θα έλεγε και μια γιαγιά. Ο ουρανός είναι μεγάλος, ευτυχώς, κι έχει χώρο για όλους.
Εγώ είμαι εδώ για να γράφω όταν έχω όρεξη, για να κάνω φίλους αν αυτό είναι δυνατόν, και για να μοιράζομε , σκέψεις , συναισθήματα, όνειρα, καλές και κακές στιγμές.. και πάνω απ' όλα να μπορώ να καπνίσω το τσιγαρακί μου με τα παρεακιά μου.
Εκ των προτέρων ευχαριστώ όλους που θα κάνουν τον κόπο να μπουν εδώ και να αφιερώσουν τον χρόνο τους στο blog μου.
Άντε καλωσήρθα.. καλώς σας βρήκα , και φιλιά πολλά.

4 σχόλια:

Wolfgirl είπε...

Καλώς μας ήρθες!!! Συμφωνώ απόλυτα με αυτα που είπες δεν μπορούν να μας δεχτούν όλοι....Γράφεις πολύ ωραία!!!

Έρση είπε...

Έχεις απόλυτο δίκαιο. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για το εαυτό του και για τις πραξεις του, δεν πρέπει να ασχολείται με το τι είπε ή το τι έκανε κάποιος...Εξάλου και τα blogs για αυτό δημιουργήθηκαν για να γράφει ο καθένας ότι θέλει (με την καλή έννοια, μην το παρακάνουμε)...Είμαστε εδώ για να διαβάζουμε τις σκέψεις σου(εεε δεν γίνεται να αρέσουμε και σε όλους)... kisses...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλώς ήεεεερθες και καλώς σε βρίσκω.
Στο χώρο ετούτο χωράμε ολοι.
Φυσικό είναι να μην υπάρχει ταύτιση σε πολλά επίπεδα.
΄Εχουμε και έχουν όλη τη διακριτική ευχέρεια να επιλέγουμε/γουν επισκέψεις

Καλά σου ταξίδια!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλές

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρααα και ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα! Ναι είναι αλήθεια επιλέγουμε/γουν γι αυτό και το κάνω προσεκτικά, και όποιον έκανα add ως τώρα τον/την διαβάζω και μου αρέσει. Να σαι καλά για το σχόλιο γλυκόμ φυρδην-μιγδην σ'ευχαριστώ!