Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!


glitter-graphics.comΞέρω πως πέρασαν μέρες που έχω να σας δω, να σας επισκεφτώ , αλλά... οι υποχρεώσεις βλέπετε... Επαγγελματικές κυρίως. Έτσι ο χρόνος μειώνετε χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Ελπίζω πως σύντομα θα έχω περισσότερο χρόνο για να είμαι εδώ όπως και πριν.
Μέχρι τότε, θέλω να ευχηθώ σε όλους Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση, Χρόνια Πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν αυτές τις ημέρες, πολύ πολύ ευτυχία, πολύ πολύ αγάπη, πολύ πολύ εσωτερική γαλήνη και ισορροπία. Εύχομαι να έχουμε όλοι Υγεία , να είμαστε και του χρόνου εδώ, να ευχηθούμε και να περάσουμε ξανά αυτές τις άγιες μέρες. Ή ότι για τον καθέναν σημαίνουν αυτές.
Εύχομαι να αφήνουμε πίσω τις κακιούλες μας για οποιοδήποτε , έτσι να μη χάνουμε ότι καλό υπάρχει μέσα μας. Καμιά φορά είναι σκληρό αλλά όχι ανέφικτο.
Να προσέχετε, να περάσετε όμορφα, να οδηγήσετε με ασφάλεια.
Πολλά φιλιά σε όλους στα μαγουλάκια σας , σε αυτά που ήδη ξέρω, και σε αυτά που απλώς φαντάζομαι λολ , τι να κάνουμε δεν σας γνωρίζω όλους.
Άντε χαμογελάμε , βάζουμε αγάπη στην καρδιά μας ,και ξεκινάμε!
Καλό Πάσχα!
glitter-graphics.com

31 σχόλια:

Artanis είπε...

Καλό Πάσχα και σε σένα καλή μου, καλά να περάσετε...Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

ILive2LoveMe είπε...

Artanis: Καλό Πάσχα ότι καλύτερο εύχομαι! :) Να περάσετε όμορφα, πολλά φιλιά και από μένα με τις καλύτερες ευχές μου για όλους σας! :)

Laplace είπε...

καλη μεγαλη εβδομαδα κ καλο πασχα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση!!
Να περάσεις πολύ όμορφα τις άγιες τούτες μέρες:)

Adam The Sinner είπε...

Να έχεις εσύ και η οικογένειά σου όμορφο Πάσχα και καλή Ανάσταση!

Να προσέχεις!

DRN 06 είπε...

Καλή Ανάσταση!

Roadartist είπε...

Kαι εσύ το ίδιο, ότι επιθυμείς.. πολλά φιλιά, τις καλύτερες ευχές μου!!!

Dee Dee είπε...

Τζεναρα μου

σου ευχομαι να περασεις οπως επιθυμεις αυτες τις γιορτες!

Αγαπη, υγεια και ξεκουραση ;)

xxxxxx

mahler76 είπε...

καλό τρελό Πάσχα.

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΤΣΟΛΑΚΟΥ είπε...

ΚΑλο Πασχα!! Να περασεις καλα!!!!

Sophia Kollia είπε...

Καλό Πάσχα και ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου που εύχομαι να βγούν για όλους αληθινές!
Πολλά φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Ράνια είπε...

Καλό Πάσχα σου εύχομαι!!!!να περάσεις καλά!!!

Μάτα είπε...

Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις γλυκειά μου!

Καλό σου βράδυ

faraona είπε...

Τζένη μου Καλή Πασχαλιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Σπύρος είπε...

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ :) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ :)

Antianemikos είπε...

Καλό Πάσχα σου εύχομαι καλή μου φίλη.
Υγεία ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!
Φιλιά!

Ένδειξη ζωής είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Ευτυχισμένες στιγμές με την οικογένειά σου, σου εύχομαι γλυκιά μου!
Φιλιά

ILive2LoveMe είπε...

Laplace: Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και σε εσένα!

ΕΛΕΝΑ: Επίσης γλυκιά μου! Να περάσετε κι εσείς όμορφα και χαρούμενα:) Τα φιλιά μου.

PROTOPLASTOS: Επίσης! Ό,τι καλύτερο εύχομαι. Ανάσταση αγάπης, καλωσύνης και όμορφων συναισθημάτων για όλους.
Φιλιά.

Dreamon: Kαλή Ανάσταση γλυκέ μου, να περάσεις όμορφα. Ανάσταση ονείρων που γίνονται πραγματικότητα.

Roadartist: Κι σ'εσένα γλυκιά μου! Εύχομαι να περάσεις πολύ πολύ όμορφα, και ν' ανασταίνεις μέσα μας ανθρώπους , αναμνήσεις, πληροφορίες, όπως κάνεις πάντα! Ένα υπέροχο Πάσχα εύχομαι!
Πολλά πολλά φιλιά.

ILive2LoveMe είπε...

Dee Dee: Κατερινάκι μουυυυ σου εύχομαι όοοοτι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου! Να περάσετε τέλεια! Ξεκούραση μας χρειάζεται , δε λες τίποτα! Περίμενα πως και πως αυτές τις μέρες για να κοιμηθώ λιγάκι χαχαχα.
Καλή Ανάσταση , Καλό Πάσχα και πάντα ευτυχία και υγεία!
Πολλά φιλάκια!

ΜΑΡΙΒΙΛΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΤΥ: Επίσης καλή μου , να περάσεις πανέμορφα , με τις καλύτερες ευχές μου!


mahler76: επίσης γλυκέ μου επίσης! Να περάσεις τέλεια!
Φιλιά.

Sofia: Αμήν αμήν για όλους μας, τρέμω με τους οδηγούς με τα ατυχήματα, να πάμε και να έρθουμε όλοι ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ΥΓΙΕΙΣ! Εκτός από αυτό εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο Πάσχα με την οικογένειά σου , χαρούμενο!
Φιλιά Σοφάκι μου.

JK O SKROYTZAKOS: Κι σ'εσένα! Να περάσεις ένα υπέροχο Πάσχα όπου κι αν βρεθείς με υγεία κι ευτυχία!

Ράνια: Κι σ'εσένα! Ότι καλύτερο , Καλή Ανάσταση , Καλό Πάσχα !

Μάτα: Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σένα και την οικογένειά σου! Ότι καλύτερο καλή μου!
Πολλά φιλιά!

ILive2LoveMe είπε...

Αναστασία μου, όοοτι καλύτερο εύχομαι! Ξέρω πως στην Κέρκυρα το Πάσχα είναι όμορφο, μακάρι να ήμουν εκεί! Τις καλύτερες ευχές μου για μια όμορφη καλή Ανάσταση, ένα υπέροχο Πάσχα, αγάπη πολύ αγάπη και ευτυχία και υγεία σε σένα και όλη την οικογένειά σου!
Πολλά πολλά φιλάκια!

Γλαρένια μου γλυκιά , το αυγό σου το κράτησα να το έχω:) Είναι πανέμορφο και σ'ευχαριστώ. Εύχομαι ότι καλύτερο για σένα τον Γλάρο σου και τα Γλαροπούλια σου! Υγεία , ευτυχία , αγάπη, καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους σας!
Πολλά φιλάκια.

Σπύρο μου, καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και σε σένα! Ότι επιθυμείς, ότι καλύτερο να αναστηθεί στις καρδιές όλων μας!
Φιλιά.

Antianemikos: Επίσης! Ότι καλύτερο και πιο όμορφο ! Καλή Ανάσταση καλό Πάσχα!

Ένδειξη ζωής: Και σε σένα γλυκιά μου! Ότι καλύτερο εύχομαι , Καλή Ανάσταση με ανάσταση αγάπης, Καλό Πάσχα με αγάπη με ευτυχία και με υγεία!
Φιλιά πολλά!

Όναρ είπε...

Βάζοντας αγάπη στην καρδιά, σου στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου..Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση..Καλησπέρες Περάσματος..

ILive2LoveMe είπε...

Όναρ μου γλυκό, ανταποδίδω με πολύ αγάπη κι εγώ τις πιο θερμές ευχές μου για μια Καλή Ανάσταση κι ένα όμορφο Πάσχα. Να περάσεις υπέροχα!
Πολλά φιλιά.

Leviathan: Ότι καλύτερο εύχομαι, Καλή Ανάσταση , Καλό Πάσχα, χαρά , υγεία και πολύ πολύ αγάπη.
Φιλάκια!

kat. είπε...

καλό πάσχα..
και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!!

KitsosMitsos είπε...

ΤΙς ευχές μου! Να'σαι καλά!

fish eye είπε...

τι ομορφα glitter!!

χρονια πολλα..
φιλια

Dee Dee είπε...

Εσενα εχουν παρει τα μυαλα σου αερα... πολυ μου εξαφανιζεσαι :):)

Χριστος Ανεστη Τζεναρα μου!!

xxxx

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ακόμα και τώρα, που το Πάσχα πέρασε δεν είναι αργά για ευχές, έτσι δεν είναι; Πάντα να βρίσκεις λίγο χρόνο για να απολαμβάνεις την όμορφη πλευρά της ζωής!
Καλή Ανοιξη, καλή μου!

ILive2LoveMe είπε...

Kat κι σ'εσένα γλυκιά μου! Εύχομαι να πέρασες όμορφα και να γιορτάσεις και του χρόνου ακόμη καλύτερα, με υγεία πολύ υγεία ,χαρά και αγάπη! Φιλιά.

KitsosMitsos: Και τις δικές μου για ότι καλύτερο και του χρόνου με υγεία για όλους μας !

Φεγγαρένια μου γλυκιά, είδες είδες? Είχε κι άλλα ωραιότερα αλλά θέμα χρόνου. Ας είναι να είμαστε καλά να γιορτάσουμε και του χρόνου! Πολλά φιλιά!

Dee Dee: Κατερινάκι μουυυυυυ θέλω να τους δώσω αέρα και τα κλείνω μόνη μου!Εκεί που ονειρεύομαι κάτι τρελό και όμορφο εκεί κόβω μόνη μου τα φτερά μου χαχαχα είδες τι στοπάκια έχω? ε?ε? τι να πεις. Εύχομαι να πέρασες πανέμορφα Κατερίνα μου και του χρόνου με υγεία και αγάπη και ευτυχία! Εδώ πάει το 'και του χρόνου διπλή'? :Ρ Σε πειράζωωωωωωωω. Πολλά πολλά φιλάκιαααααα! χχχχχχχ

βιολιστης στη στεγη: ποτέ δεν είναι αργά για ευχές!Δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από μια καλή ευχή που 'πιάνει τόπο' :). Να είμαστε καλά και του χρόνου με υγεία , εσωτερική γαλήνη, ισορροπία , και πολύ ευτυχία!
Φιλιά!

Artanis είπε...

καλημέρα.....Πού χάθηκες; Ελπίζω απλώς να ξεκουράζεσαι και να μην τρέχεις με τίποτα δουλειές/υποχρεώσεις...
Καλό Σ/Κ να έχεις...