Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Σκόρπια λόγια , σκόρπιες σκέψεις.


Όχι , δεν σκορπίστηκαν στον άνεμο. Απλά δεν θέλω να γράψω κάτι που να έχει κάποια συνοχή. Τουλάχιστον όχι σήμερα.
Είναι πολλές οι μέρες που δεν συνδέθηκα στο μπλογκ μου, και που δεν επισκέφτηκα τους 'γειτονές' μου, εσάς δλδ. Στο γειτονές μου , έρχεται αυθόρμητα και το φίλοι μου, να δέσει, να κολλήσει. Αυτό μου βγαίνει, αυτό λέω.
Πολλές φορές, διαβάζω και αναρωτιέμαι για πράγματα, σκέψεις, ιδέες. Διαβάζω και συμφωνώ, διαβάζω και διαφωνώ. Σκέφτομαι κι εγώ αυτήν την τόσο 'απρόσωπη' προσέγγιση των ανθρώπων μέσα στα μπλογκς και όχι μόνο. Αυτό το άνοιγμα ψυχής και το μοίρασμα συναισθημάτων για ίδιες ή διαφορετικές καταστάσεις.
Απέναντι από το θέση που κάθομαι βλέπω δυο πίνακες. Ένα μεγάλο λευκό λουλούδι ο καθένας, σε ένα κάπως σκούρο φόντο. Δεν ξέρω γιατί τους επέλεξα. Μάλλον το άσπρο που βγαίνει και φωτίζει ανάμεσα στα πλεγμένα όμορφα χρώματα του χαλκού, του κίτρινου, του πετρόλ, του χρυσού... χμμ σκέφτομαι και μπερδεύομαι, και σε ένα δευτερόλεπτο οι σκέψεις μπαίνουν στη θέση τους και το παζλ συμπληρώνεται.

Τις τελευταίες μέρες στις ειδήσεις (για να μη πω τα τελευταία χρόνια), η εγκληματικότητα έχει στήσει χορό. Μεγάλο θέμα, καθημερινό. Αφού καθημερινά δεν ακούμε τίποτα άλλο. Έγκλημα εδώ, έγκλημα εκεί, έγκλημα παραπέρα. Έλεος λέμε εμείς. Αλλά έλεος πουθενά. Και μου βγαίνει και το ρατσιστικό, ναι μου βγαίνει. Οι Έλληνες υπήρξαν και είναι τα μεγαλύτερα 'λαμόγια' (κοινώς αποδεκτό και ομολογουμένο) αλλάαααα.... οι Έλληνες δεν θα σκότωναν για 30 ή 50 ή 100 € ή και παραπάνω. Αυτό πιστεύω. Εθελοτυφλώ? Δεν νομίζω. Όχι πως δεν έχουμε κακούς, όχι πως δεν έχουμε εγκληματίες. Όχι πως δεν πεινούσαμε και πως δεν είχαμε , και σήμερα ακόμη, ανάγκες. Και ληστείες και όλα τα κακά, ναι , αλλά όχι αυτά. Δεν κάναμε έτσι. Δεν υπήρχε αυτή η εγκληματικότητα πριν 15 , 20 χρόνια. Τους βαρέθηκα. Μπορεί κάποιος να τους μαζέψει και να τους στείλει από εκεί που ήρθαν? (να και το ρατσιστικό μου!) Και λίγο με νοιάζει αν κάποιοι άλλοι λένε το ίδιο για εμάς σε άλλες χώρες! Αυτό που στάνταρτ λένε και το έχω ακούσει και προσωπικά , πως οι Έλληνες είναι 'λαμόγια'. Ναι, ναι ναι. Και πάλι ναι. Ουδέποτε άκουσα εντός ή εκτός ιντερνετ ότι είμαστε δολοφόνοι και φθηνοεγκληματίες!

Πρόσφατα, κάποιος γνωστός που ξέρει έναν ινδό (δουλεύει λίγο πιο πέρα από τη δική του δουλειά), του είπε " φίλε, εμείς αν έρθουμε εδώ και γίνουμε πολλοί θα σας πνίξουμε".
Σηκώνω το φρύδι, το αριστερό, και αναρωτιέμαι... Μετά το μυαλό μου πάει στην ιστορία τους , όσα ξέρω τουλάχιστον, και σκέφτομαι πως έχουν υπάρξει και αυτοί στυγνοί εγκληματίες. Μαχαιράκια έρχονται στην επιφάνεια των ματιών μου!

Οι Πακιστανοί παίρνουν δάνεια για αγορές ταξί στη χώρα τους, και τους τα δίνουν εύκολα! Οι Αλβανοί, δουλεύουν οι μισοί, οι αλλοί μισοί εκληματίες, κι αυτοί που δουλεύουν παίρνουν τα λεφτά μας και χτίζουν στη χώρα τους.

Ναι ναι , μην σπέυσεται να με αποκαλέσετε ρατσίστρια, γιατί στην ουσία δεν είμαι. Αγανακτισμένη Ελληνίδα είμαι! Που βλέπω την Ελληνική άπειρου κάλους βλακεία να απλώνεται, να εξαπλώνεται και σταματημό να μην έχει!

Αγανακτισμένη είμαι που εγώ η Ελληνίδα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να έχω τα δικαιώματα που έχουν όοοοολοι αυτοί στη δική μου χώρα! Αγανακτισμένη που μια ζωή οι κυβερνόντες ήταν ανθέλληνες? Να το πω κι αυτό? Που μια ζωή ήταν πιόνια κάποιων άλλων? Που δέχονται αδιαμάρτυρητα όοοοοοοτι να'ναι και σκύβουν το κεφάλι.

Πρόσφυγες λέει, να τους προστατέψουμε, να τους ταίσουμε, να τους ντύσουμε, να τους βρούμε δουλειά. ΝΑΙ! ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ! Συμφωνώ! Όταν όμως η Ελλάδα θα αγαπήσει ΠΡΩΤΑ τους Έλληνες! Όταν οι Ελληνες ΔΕΝ θα στερούνται! Όχι όταν γινόμαστε έρμαιο στο ίδιο μας το σπίτι! Α ρε Έλληνα τον καραγκιόζη μου θυμίζεις που ήταν πάντα ξυπόλητος! Μπαρμπά Γιώργοοοο που είσαι μπαρμπα Γιώργοοοοοο , φέρε τη χατζάρα!

23 σχόλια:

Laplace είπε...

SYMFWNW APOLYTA
KALHMERES

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα,
νομίζω ότι οι λάθος κινήσεις του κράτους φέρνουν τον κόσμο να σκέφτεται έτσι. Όσο για το τι είμαστε ικανοί να κάνουμε, η θα πούμε ότι δεν είμαστε άνθρωποι, η ότι αυτοί δεν ανοίκουν στο ίδιο είδος ανθρώπου. Μη ξεχνάμε ότι στον εμφύλιο σκότωνε ο ένας τον άλλο, αδελφός τον αδελφό, στον αλβανό θα κολλήσουμε?

Σπύρος είπε...

Eίμαστε ένα χάος ! ! και δεν θα φτιάξουμε ποτέ ! Η λαμογιά ειναι στο dna του Ελληνα.

Oσο για τους Αλβανούς να σου πώ έχω γνωρίσει Αλβανούς ποιο έντιμους και απο Ελληνες

faraona είπε...

Kαλημέρα Τζενη μου!!!
Ελλαδίτσα Ελλαδίτσα ...τι να κανουμε...ετσι θα ειναι πάντα ωστόσο ειμαστε πρώτοι στα 10 πιο πολυτελή πράγματα στον κόσμο ...να σου πω μερικα.
Αγορές Πόρσε αυτοκινήτων.
Αγορές καλλυντικων λα πρερί.
Αγορές μαύρης τρούφας.
Αγορές ακριβότερων πούρων.
Αγορές του πιο ακριβου βοδινου κρέατος στον κόσμο που λέγεται καπως που τωρα μου διαφεύγει....και πολλα αλλα που δεν τα θυμάμαι
σου λέει κάτι αυτο?
E μέσα σε τόση χλίδα ...να μη χωράνε και τα προσφυγόπουλα?

Ένδειξη ζωής είπε...

Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της...
Να της ευχόμαστε Καλή χόνεψη...να μην μας βαρυστομαχιάσει κι αρχίσει να ξερνάει...γιατί τότε την βάψαμε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!!!
Ξέρεις τι ΈΛΛΗΝΕΣ έχει καταβροχθίσει ;;;;

Καλή σου μέρα !
Φιλιά

Roadartist είπε...

Συμφωνώ με σένα και με τους προηγούμενους!
Όντως που χάθηκες?? Καλημέρες!

ILive2LoveMe είπε...

laplace: Καλημέρα καλημέρα , υπάρχουν κι άλλα πολλά, αλλά τι να κάνουμε... Καλά είναι να κοιτάμε πρώτα το σπίτι μας.

sofia: Πάντα οι λάθος κινήσεις του κράτους, έφερναν τα λάθος αποτελέσματα. Όσο για το είδος του ανθρώπου , το ίδιο είμαστε Σοφία μου ναι, αλλά σαν έθνος το χάλι που έχουν άλλοι δεν το είχαμε και αυτό είναι γεγονός αδιαφισβήτητο. Δεν ξεχνώ ούτε τους εμφυλίους ούτε τίποτα, αλλά μη ξεχνάς πως δεν μιλώ για εμπόλεμη κατάσταση , αλλά για μια 'ειρηνική' καθημερινότητα που τουλάχιστον έτσι όπως μας κατάντησαν ΔΕΝ την έχουμε!

Lockheart: Σπύρο μου συμφωνώ απόλυτα. Το λέω και το φωνάζω , η λαμογιά του Έλληνα είναι πράγμα πρωτοφανές , όμως δεν είμαστε οι μόνοι. Εύχομαι να βγει κάτι καλό τελικά από όλο αυτό το χάος , αν και δεν το βλέπω...

Αναστασία μου να χωράνε! Δεν είπα εγώ να μη χωράνε, και υπάρχουν άνθρωποι από άλλες χώρες πρόσφυγες , που δουλεύουν που κάνουν προκοπή , όπως λέμε. Και τους συγχαίρω και τους επαινώ , κι έχω και φίλους πολλούς από αυτούς! Όμως άφησαν και την κάθε λέρα , και συγγνώμη για τη λέξη. Κι εκεί χαλάει το πράγμα. Όταν εγώ πηγαίνω το παιδί μου σχολείο και φοβάμαι να μη τρέξει στα 50 μέτρα γιατί η 'ανάγκη' του αλλουνού σε μια χώρα που δεν μπορεί να θρέψει τον ευατό της, βάζει σε κινδύνο το δικό μου το παιδί! Εκεί έχω μεγάλες ενστάσεις, και όχι στον ανθρώπινο παράγοντα.
Φιλιά Αναστασία μου !
Υ.Γ μου έλειψες!!!!

Ένδειξη ζωής: Συμφωνώ απόλυτα, η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της! Αυτό είναι ακριβώς! Τα υπόλοιπα είναι το ξέπασμα! Ας ανοίξουμε όμως τα μάτια μας να πράττουμε σωστότερα!
Φιλιά , καλημέρα!

Roadartist: αποφάσισα να ασχοληθώ με τα 'χειροτεχνήματα' χαχα κάνω διάφορα τα οποία μου έπαιρναν αρκετό χρόνο. Τώρα όμως που βάζω τα πράγματα σε μια σειρά επανέρχομαι στα φυσιολογικά ελπίζω.
Φιλιά , να έχεις μια όμορφη μέρα γλυκιά μου αρτίστα!

ILive2LoveMe είπε...

ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΘΝΟΣ, ΠΡΟΣΦΥΓΑ , ΑΝΘΡΩΠΟ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΔΕΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ. ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΛΗΡΩΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΕΧΕΙ. ΒΟΗΘΑΩ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΠΟΡΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΝ, ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙ ΛΕΩ , ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΝΗΠΙΟ Π.Χ. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, ΤΟ ΛΕΩ ΤΟ ΦΩΝΑΖΑ ΤΟ ΔΙΑΛΑΛΩ, ΠΑΛΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΑΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ!

Skouliki είπε...

πιστευω οτι σαν λαος εχουμε συμπονια και ανθρωπια αλλα τωρα τελευταια νομιζω οτι το χανουμε και αυτο
ισως απο φοβο δεν ξερω ...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συμφωνώ, συμφωνώ, συμφωνώ!!!
Και δηλώνω επίσης αγανακτισμένη Ελληνίδα.
Δεν ξέρω αν είμαι ρατσίστρια, ξέρω πως ο γιος μου έχει πέσει τρεις φορές μέχρι τώρα θύμα ληστείας από αλλοδαπούς για ... πενταροδεκάρες. Και όχι σε κανένα σκοτεινό δρομάκι. Μέσα στο τρένο με τους υπόλοιπους να κοιτάνε αδιάφορα (ίσως και να φοβόντουσαν, δεν ξέρω), έξω από το Mall, δηλαδή σε μέρη πολυσύχναστα.
Δεν ξέρω αν εμείς είμαστε καλύτεροι ή χειρότεροι, ξέρω τις εμπειρίες που έχει βιώσει το παιδί μου και όλα τα υπόλοιπα με αφήνουν παγερά αδιάφορη.
Και επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι υπάρχουμε και εμείς οι Ελληνες και αυτός ο τόπος οφείλει να μας προσέξει ΚΑΙ εμάς.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Θέλουμε πολλές χατζάρες για να κατανοήσουμε τσ αυτονόητα.
ΞΕΦΡΑΓΟ ΑΜΠΕΛΙ Η ΧΩΡΑ...τί να σου κάνει.
΄Ερμαιο των κάθε λογής εγκληματιών, μαφιών και δε συμμαζεύεται.

Πάντως, είσαι το 3ο με 4ο μπλογκ για σήμερα και μέχρι στιγμής, που θίγει το φλέγον αυτό ζήτημα.
Ανησυχεί ο κόσμος αλλά αργήσαμε πολύ να αφυπνιστούμε...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ILive2LoveMe είπε...

Skouliki: Σκουληκάκι μου καλό , και ανθρωπιά έχουμε, και συμπόνια έχουμε και ΦΙΛΟΤΙΜΟ έχουμε, πράγμα που λείπει από πολλά έθνη. Αλλά και μεγάλη ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ έχουμε, και πολύ φοβάμαι την οργή που ίσως θα ξεσπάσει στα χρόνια τα μελλοντικά. Αυτή τη φοβάμαι πολύ, αλήθεια.
Να έχεις μια όμορφη μέρα γλυκό μου Σκουληκάκι, φιλιά.

ΕΛΕΝΑ: Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και τελικά (τουλάχιστον από αυτά που ακούω και βιώνω εγώ προσωπικά, και στο σχολείο του μεγάλου μου γιου, και μέσω γνωστών) είναι παραδείγματα συμμοριών τα οποία είτε μας αρέσει να ακούγεται είτε όχι υποκεινούνται από παιδιά αλλοδαπά! Αυτή είναι μια φριχτή αλήθεια. Δεν θέλω και ούτε μου αρέσει να στιγματίζω παιδιά, γιατί ακριβώς τα θεωρώ ΠΑΙΔΙΑ! ΑΛΛΑ, όταν το δικό μου παιδί το αφήνω να είναι παιδί, ακριβώς για να του εξηγώ μέσα από το σπίτι τη καλή 'γειτονία' και τα αλλοδαπά παιδιά, πάνε και τους λένε 'θα 'ρθει μέρα που θα σας γα.....με εσάς τα ελληνάκια'. Τότε εγώ τι να κάνω?????
Τι να πω στο δικό μου το παίδι??? Να τον κάνω εγκληματία??? Να τον κάνω να χωθεί σε άλλη σπείρα??? Και σας μιλάω για παιδιά του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, αν αυτό λέει κάτι σε κάποιους! Και αυτό απλά είναι ένα δείγμα. Τελικά είμαι κορόιδο που εξηγώ στο παιδί μου ότι όλα τα παιδάκια είναι ίσα, έχουν ίσα δικαιώματα, υποχρεώσεις και αξίες?? Τελικά νιώθω ΠΡΟΔΩΜΕΝΗ από την ίδια μου τη χώρα, και ΦΟΒΑΜΑΙ για το μέλλον των παιδιών μου! Αν αυτό λέω κάτι , τότε πολλά μπορούν να κατανοηθούν. Τέλος πάντων, αγανακτώ και μάλιστα πάρα πολύ!
Φιλιά καλή μου , να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

Γλαρένια μου, είμαι αγανακτισμένη και το θίγω γιατί το βιώνω καθημερινά. Το παιδί μου το ίδιο κάνει παρέα με αλλοδαπά παιδάκια , στο σχολείο κυρίως. Ποτέ , ουδέποτε δεν το εναντίωσα και ούτε πρόκειτε να το κάνω, εκτός κι αν χρειαστεί στα κατοπινά χρόνια. Από εκεί και πέρα όμως , πέρα από τη ρημάδα τη φιλανθρωπία μας και το μισοφθαρμένο δήθεν ελληνικό πνεύμα, με νοιάζει πολύ περισσότερο οι κοινωνία που ζω και οι άνθρωποι που συναναστρέφομαι. Και τέλος πάντων και εμείς υπήρξαμε σαν λαός και ακόμη είμαστε μετανάστες αλλά δεν νομίζω πως η πλειονότητα των Ελλήνων στο εξωτερικό φέρεται έτσι! Δεν με νοιάζουν οι εξαιρέσεις , δεν με αφορούν , μιλάω για την πλειονότητα των ανθρώπων που μας έχουν κάνει σαν τσαλαπατήμενο χαρτί τουαλέτας και βρώμικο επίσης! Για να μη χρησιμοποιήσω λόγια που δεν πρέπει εδώ!
Έχουμε γίνει μετανάστες ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ τη χώρα! ΑΥΤΟ με ενοχλεί και με πειράζει! Είμαστε ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ!
κι εδώ ειλικρινά σταματώ γιατί οργίζομαι πάρα πολύ!
Πολλά φιλιά Γλαρένια μου , καλό απόγευμα!

Leviathan είπε...

kanenas de se parexigei..dont worry!!!!distixos o fovos auxanetai kai prokalei polla...filiaaaa!!! :)

ΣΑΝ είπε...

γεια σου. κατανοητά αυτά που λες, δε συμφωνώ όμως με όλα.
το θέμα είναι να περνάμε όλοι καλά. και να είναι ίσοι, τουλάχιστον στα βασικά δικαιώματα, όσοι βρισκόμαστε εντός της ελλάδας.
γιατί γίνονται εγκληματίες οι αλλοδαποί; τί περνάνε αυτοί κάθε μέρα; τι βασανιστήρια έχουν υποστεί πολλοί από αυτούς;
δε νομίζω ότι τα παιδιά των αλλοδαπών έχουν περισσότερα δικαιώματα από τους έλληνες. εδώ η δεύτερη γενιά των αλλοδαπών, που έχουν γεννηθεί και ζήσει όλα τα χρόνια τους εδώ και είναι ενήλικες τώρα, δεν έχουν την ελληνική υπηκοότητα.
δεν ενδιαφέρεται το κράτος ούτε για τη ζωή των αλλοδαπών, ούτε για των ελλήνων. ή μάλλον εμέις δεν ενδιαφερόμαστε, δεν πιστεύουμε ότι μπορούμε να αλλάξουμε το κράτος.

εγώ είμαι της λογικής ότι έλληνες είναι όσοι μυηθεί στην ελληνική παιδία, ιστορία, ήθη και έθιμα.

κι εμένα μπορεί να μη μου αρέσει ότι στη γειτονιά μου βλέπω περισσότερους αλλοδαπούς παρά έλληνες, αλλά εγώ φταίω που δε μου αρέσει και το στενό μου το μυαλό.

τέλος, δεν έχω ακούσει πιο ειρηνικό μήνυμα από το "πατρίδα μου η γη".

ILive2LoveMe είπε...

Leviathan: Για να αυξηθεί ο φόβος έχουν αυξηθεί τα κρούσματα, και για να αυξηθούν τα κρούσματα... βλέπεις είναι μια αλυσίδα. Δυστυχώς. Και κανείς δεν κάνει τίποτα.
Φιλιά, καλό βράδυ.

ΣΑΝ: Το μεγαλύτερο ποσοστό που εγώ γνωρίζω έχει ήδη ελληνική υπηκόοτητα, και φωνάζει και έχει άποψη , και δικαιώματα και ήδη πολλά κεκτημένα. Πράγματα που οι Έλληνες του εξωτερικού έκαναν πολλά χρόνια για να τα αποκτήσουν.
Και τελικά ναι, έχουμε ίσα δικαιώματα αλλά και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ και ΕΥΘΥΝΕΣ και οφείλουμε ΣΕΒΑΣΜΟ στη χώρα και στους ανθρώπους που μας θρέφεις.
Τώρα όσο για το τι έχουν περάσει. Αυτό θα ήταν μια πολύ καλή δικαιολογία για να γίνουμε όλοι εγκληματίες. Και οι Έλληνες έχουν περάσει , και οι Έλληνες έχουν υποφέρει, και έχουν υποβιβαστεί σε πάαααααααααρα πολύ μεγάλο βαθμό στο εξωτερικό σε πολλές χώρες.
Τουλάχιστον δεν είμαστε σωβινιστικά γουρούνια. Αλλά καλά να μη δαγκώνουμε το χέρι που μας ταίζει.
Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ και η ΕΚΤΙΜΗΣΗ η ΑΝΘΡΩΠΙΑ , δεν έχει έθνος ούτε δικαιολογίες. Αν όοοοοοολοι αυτοί έχουν περάσει τόοοοοοοοοσο άσχημα και είναι τόοοοοοοοοοσο ταλαιπώρημενοι, τότε έχουμε σαν έθνος να φέρουμε πολλά παραδείγματα, με περισσότερα και ισχυρότερα επιχειρήματα που δυστυχώς κρατούν ως τις μέρες μας.
Αν λοιπόν εγκληματίσω και γίνω αλήτης σε μια ξένη χώρα που όμως έχω γνωρίσει και αξιόλογους ανθρώπους , που μου έχουν ανοίξει το σπίτι τους π.χ. και όχι μόνο , αν κάνω οποιαδήποτε άσχημη πράξη απεναντί τους ... σε όλους γιατί θα είμαι ταλαιπωρημένος θα βρω το δίκιο μου ?
Αν κλέψω το παιδί του, αν το ληστέψω για 10 € θα έχω το δίκιο μου!?
ΟΧΙ αγαπητέ μου Σαν, συγγνώμη. Έχω πλήρη κατανόηση πραγμάτων και καταστάσεων, και τελικά μέσα στην ίδια μας τη χώρα αυτοί που χρειαζόμαστε την αποδοχή είμαστε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Καλό βράδυ να έχεις .

Ταχυδρόμος! είπε...

Kako kratos=kakoi anthrwpoi=mizeria=grinia=misos. Allazwntaw to prwto ta allazeiw ola. Theloume?

ILive2LoveMe είπε...

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος!! : Μίσος δεν τρέφω , ούτε έτρεφα ποτέ στη ζωή μου για κανέναν. Οργή, αγανάκτηση, αυτό ναι στιγμές στιγμές. Και ποιός δεν έχει τις στιγμές του που εξοργίζεται?

Να αλλάξουμε? Θέλουμε. Το ερώτημα πια δεν τι θέλουμε αλλά τι μπορούμε. Δυστυχώς είμαστε καλοί στα λόγια από την πράξη πάσχουμε.
Φιλιά, καλό απόγευμα.

KitsosMitsos είπε...

Κρίμα γιατί αισθανόμαστε απροστάτευτοι από παντού. Και ότι όποιος θέλει αλωνίζει χωρίς να δίνει λόγο πουθενά...

Roadartist είπε...

Καλημέρα έχεις προσκλησούλα να παίξεις, αν βέβαια θέλεις :)

ILive2LoveMe είπε...

KitsosMitsos: Μήπως έτσι ακριβώς δεν είναι? Κάνουν ότι θέλουν! Και η απόδειξη δυστυχώς έρχεται καθημερινά! Όπως εχθές ένα ακόμη περιστατικό που ακούσαμε όλοι για τη ληστεία στο Βύρωνα, λίγες μέρες η ληστεία και ο φόνος 35χρονου έξω από τράπεζα της Νίκαιας... Και η αλυσίδα συνεχίζεται , δυστυχώς. Μόνο που είναι αλυσίδα αίματος που σπέρνουν αυτοί που εκεί που ζούσαν ούτε ιδανικά είχαν , ούτε αξιοπρέπεια.
Απλα λυπάμε, για την Ελλάδα των δικών μου παιδιών.
Καλό απόγευμα.

Roadartist: Σε ευχαριστώ γλυκιά μου. Ας παίξουμε να χαλαρώσουμε ε:)

If...ιγένεια είπε...

Το ιδιο παραπονο εχουμε ολοι, η Ελλαδα τρωει τα παιδια της..

ILive2LoveMe είπε...

if..ιγένεια: ήταν , είναι και θα είναι. Κι είναι κι από τις λίγες φορές που θα ευχόμουν να βγω και ψεύτρα.
Φιλιά, καλό βράδυ.

Antianemikos είπε...

Καλή μου φίλη η αντιμετώπιση της εγκληματικότητας αλλοδαπών και ημεδαπών έχει δύο σκέλη το κοινωνικό - προληπτικό και το αστυνομικό κατασταλτικό. Το πρώτο είναι και το σπουδαιότερο... Αν στον έφηβο πλασάρουν για πρότυπο, την αμαξάρα, τη χλίδα και τη σούπερ γκόμενα που αν δεν τα έχει δεν είναι τιποτα και όταν πάει να εργαστεί (αν βρει) παίρνει 500 και 600 ευρώ ανασφάλιστος τότε θα κλέψει...
Δεν είναι φυσικά όλοι οι αλλοδαποί εγκληματίες, πολλοί είναι σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι για πενταροδεκάρες που μαζεύουν φράουλες στα σύγχρονα λατιφούντια των ελλήνων τσιφλικάδων οι οποίοι συχνάζουν στα σκυλάδικα (με αλλοδαπές φυσικά!), άλλοι βόσκουν τα πρόβατα ελλήνων που δεν καταδέχονται πια τέτοιες δουλειές και άλλοι είναι άνθρωποι που διώχθηκαν από απάνθρωπα καθεστώτα. Δεν είναι εχθρός μας οι μετανάστες, αλλά αυτοί που δίνουν στον εργαζόμενο πενταροδεκάρες και δεν τον ασφαλίζουν, που εκμεταλλεύονται τις ανάγκες των νέων για δουλειά και που δεν τους δίνουν κανένα όραμα και οι οποίοι φυσικά έφεραν και μετανάστες για να συμπιέσουν το εισόδημα των ελλήνων εργαζομένων και να ψαλιδίσουν και τα εργασιακά δικαιώματα...
Καλό σου βράδυ!