Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Blogoπαιχνιδάκια Νο.. (δεν θυμάμαι)

Δέχομαι με ευχαρίστηση την πρόσκληση του αγαπητού μου Mahler , να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις, οι οποίες αποτελούν το μπλογκοπαίχνιδο που ξεκίνησε το xeblogarisma.

Το παιχνιδάκι είναι εύκολο και απλό. 10 ερωτησούλες και πρόσκληση 3-7 ατόμων για να παίξουν, α…και αναφορά του δημιουργού του παιχνιδιού, είναι όρος και αυτό. (copy/paste από Mahler αυτό:D)

Ωραία ξεκινάω λοιπόν:

1. ΣΕΞ
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ) είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄όλα με προτίμηση σε όλα

Απάντηση: α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες

2. HOBBY
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

Απάντηση: α) μαγειρική- γυμναστήριο (αν μπορώ να επιλέξω από τα υπόλοιπα, θα διάλεγε μασάζ -μπορώ να κάθομαι ώρες να μου κάνουν-, ταξίδια - όλη μου τη ζωή αν ταξίδευα δεν θα έλεγα όχι-, κολύμπι - ναι ναι ναι!-, μοντελισμός που επίσης ασχολήθηκα κάποτε για αρκετό χρονικό διάστημα και μου αρέσει).

3. ΤΕΧΝΗ
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

Απάντηση: όλα , εκτός από τη ζωγραφική που μου αρέσει αλλά δεν είμαι καλή, και αρχιτεκτονική που επίσης μου αρέσει αλλά η γνώσεις μου παραμένουν στα λίγα θεωρητικά. -Mahler δεχόμαστε μαθήματα στο μπλογκ σου:Ρ-.

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρ'το αλλιώς

Απάντηση: ρεμουλοκατάσταση με ρεμαλοδήθεν ανθρώπινα όντα, απέχω. Αν πω my way μετράει?

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

Απάντηση: γ) έκθεση και γλώσσα (+ιστορία που έτσι κι αλλιώς διαβάζω )

6. ΑΠΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

Απάντηση: Είχα από όλα εκτός κροκοδειλάκι, χμμ : β)σκυλάκι

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

Απάντηση: α)στη θάλασσα (το καλοκαιράκι στην ακρογυαλιά δώσ μου ένα φιλάκι...)

8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

Απάντηση: α)λευκό, ε) μαύρο

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

Απάντηση: α)κρεβατοκάμαρα

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

Απάντηση: δεν ξέρω αν θα έχω επόμενη, μάλλον είμαι στο τελικό στάδιο του σαδομαζοχισμού της ύπαρξής μου, έτσι είναι αυτά το μαστίγιο μόνη μου το κρατάω ναι ναι... (για τον εαυτό μου βρε, δεν βασανίζω με πόνο άλλους είμαι καλή :D ).

Αυτάαααα. Να καλέσω τους : butterfly, dee dee, eternal dreamer, Sideras, Γλαρένια, Faraona, Sofia & Lockheart. Και φυσικά όποιος άλλος είναι εδώ και θέλει να συμμετέχει. Όλοι καλοδεχούμενοι.
Βραδινά φιλάκια σε όλους!

16 σχόλια:

Ένδειξη ζωής είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου.
Αν και δεν έχω ξαναπάρει μέρος σε μπλογκοπαίχνιδο με μεγάλη μου χαρά θα το κάνω παρά τις κρίσεις κι επικρίσεις που έχουν δεχτεί άυτού του είδους τα παιχνίδια.
Ας με πάρουν άλλη μια φορά τα πυρά των πρωτοκλασσάτων ψαγμένων μπλόγκερς...έδώ κατηγορήθηκα για τις ευαισθησίες μου ...
Παραπονίαρα σήμερα η διάθεση μου...

Πολλά φιλιά

Όναρ είπε...

Αμάν αυτά τα blogoπαίχνιδα..πρέπει να τα πούμε όλα δηλαδή ε;..Αχ αυτές οι απαιτήσεις..αχ αυτές οι απαιτήσεις..Καλημέρες καλοκαιρινά εργαζόμενες..

BUTTERFLY είπε...

Εννοειται πως θα παιξω...οπου γαμος και χαρα η Βασιλω πρωτη! χεχε!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Απ'όλες τις απαντήσεις σου, κρατάω αυτή για τις πολιτικές σου πεποιθήσεις! Our way, και στα μούτρα τους! Ακριβώς.
Εχει προσωπικά μαζί μου η λεκτική σου επαλήθευση;
qjrkcjeh
ΕΛΕΟΣ!

Sophia Kollia είπε...

ΑΑΑ, μαντάμ, μάθαμε τα μυστικά σας!!!
καλημερούδια.Αν εννοείς εμένα , γιατί είμαστε και πολλές Σοφίες, σε ευχαριστώ και θα παίξω στο μέλλον!

ILive2LoveMe είπε...

eternal dreamer , μη φοβάσαι τα πυρά των πρωτοκλασσάτων ψαγμένων λολ, άστους να ρίχνουν. Έτσι είναι αυτά τι να κάνουμε.
Φιλιά καλή μου καλό απόγευμα.

Όναρ, καλή μου όναρ ε ναι όλα όλαααααα!
Καλημέρες και φιλιά πολλά!

butterfly, χαχαχα να παίξεις καλή μου να παίξεις. Δεν είναι και τόσο κακό όσο νομίζουν μερικοί.
Φιλιά καλό σου απόγευμα.

βιολιστης στη στέγη, ε μα δεν τους χρειάζεται, μας έχουν αγανάκτησει. Κάποτε πίστευα σε κάτι και το υποστήριζα, όχι πια όμως. Έχω τις προσωπικές απόψεις και αντιλήψεις που καλώς ή κακώς δεν συμβαδίζουν με κανένα πολιτικό κίνημα στη χώρα μας. Βαρέθηκα τις υποσχέσεις και τα δήθεν τους, μας φρίκαραν και μας άδειασαν. Από τις τσέπες μέχρι και τις σκέψεις, από τη πράξη μέχρι τον ιδεαλισμό. Μιλάνε για να μιλάνε. Δεν αξίζουν για τίποτα παραπάνω.
Η λεκτική επαλήθευση είναι κάτι που δεν ξέρω και πολλά , αλλά μου τυχαίνει και μένα σε πολλά από τα μπλογκς που επισκέπτομαι. Οπότε δεν ξέρω τι να πω γι αυτό. χαχα όχι και προσωπικά , προσωπικά θα ευχαριστιόμουν ένα καφεδάκι μαζί σου! χεχε
Φιλιά καλό απόγευμα

Sofia, ναι καλή μου Σοφία εσένα εννοούσα! Να παίξεις όποτε θέλεις και όποτε έχεις χρόνο μην αγχώνεσαι. Τα μυστικά μου ε? Δεν είναι πλέον μυστικά αφού τα είπα όλα:Ρ
Φιλιά Σοφάκι μου καλό απόγευμα και σε σένα.

mahler76 είπε...

Από Σεπτέμβριο θα αρχίσουν και τα "μαθήματα" αρχιτεκτονικής στο μπλόγκ μου αν και είμαι πολύ πολύ μικρός για να μιλήσω για κάτι τόσο υπέροχα όμορφο όπως η αρχιτεκτονική. Thanks που έπαιξες.

ILive2LoveMe είπε...

Mahler , θα είναι πολύ ωραίο να αρχίσουμε έστω και να κατανοούμε κάτι από όλα αυτά που μας αρέσουν. Οπότε θα είναι πραγματικά πολύ όμορφο για όλους αυτούς που είμαστε σχεδόν ανίδεοι.
Εγώ σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Φιλάκια.

faraona είπε...

Καλε εγω η απαισια δεν εμεινε παιγνιδι ορθιο που να μην τοχω παιξει.
Τζενη ευχαρστω πουλακι μου για τν προσκληση αλλα το επαιξα πριν καιρο στην Αψινθο.

φιλια πολλα κι ευχαριστω.
Μ αρεσε το τελευταιο σου...χαχα!Ακου σαδομαζο...

ILive2LoveMe είπε...

Όντως Αναστασία μου όντως από προσκλησούλες καλά πάμε ε! Να είσαι καλά γλυκιά μου, αλλά κι εγώ από τα πολλά που παίζονται δεν θυμάμαι πάντα ποιός και τι έπαιξε κάθε φορά.
Ε μα δεν είναι σαδομαζοχιστικό να είσαι 23423543 χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο? χαχαχα Για να δούμε , γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι έρχεται αύριο. Εύχομαι να μείνω κι εγώ και οι ισσοροπίες μου. Άσε που κρατάω και το μαστίγιο ανα χείρας.
Πολλά πολλά φιλάκια!

BUTTERFLY είπε...

Εγω μια φορα επαιξα!

Sideras είπε...

Για χαρά ILive2LoveMe .
Με μεγάλη μου χαρά θα λάβω μέρος στο παιχνίδι αυτό ,αλλά αργότερα. Τώρα είναι καλοκαίρι ,με τις πολιτικές στατιστικές θα ασχολούμαστε : ).Αστειάκι ε ,μην παρεξηγηθούμε.
Που λες μου έκανε εντύπωση η απάντηση με τα χρώματα….Δηλαδή αν κατάλαβα καλά των άκρων;

Όπως και να έχει ,καλημέρα σου, ζωή αγαπησιάρικη!

ILive2LoveMe είπε...

butterfly, το είδα και σ'ευχαριστώ και από εδώ! Φιλιά!

Sideras, καλέ μου Σιδερά να παίξεις όποτε θέλεις. Δεν υπάρχουν όροι οι χρονικοί προσδιορισμοί εξ'άλλου.
Αν είμαι των άκρων χμμμ ναι νομίζω πως είμαι. Δεν αγνοώ τις "ημι" καταστάσεις, δεν αδιαφορώ γι αυτές, ίσως τις περνάω πιο χαλαρά και άτονα από τη ζωή μου. Θέλω να πιστεύω πως είμαι των άκρων από την καλή μεριά που αυτό μπορεί να έχει.
Ζωή αγαπησιάρικη και γαλήνια κα σε σένα.
Πολλά φιλιά!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Βάλε στο πρόγραμμα, μιά εκδρομούλα κατα Κορινθία, μετά τις 28, κι'εγώ βάζω το καφέ!
Πολλά φιλιά.

ILive2LoveMe είπε...

βιολιστης στη στέγη, με όλη μου την ευχαρίστηση!:) Θα το κανονίσουμε , να πάω και να έρθω με το καλό πρώτα, την Κυριακή φεύγω. Σίγουρα θα το κανονίσουμε όμως, πολλά φιλιά!

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα.Εγώ τα λέω από μόνη μου, εκτός παιχνιδιού!
καλό Σ/Κ