Δευτέρα, 19 Μαΐου 2008

Παιχνιδάκια ποιηματάκια

Ο αγαπητός μου Lockheart με προσκάλεσε να παίξω σε ένα παιχνιδάκι. Με χαρά λοιπόν θα προσπαθήσω να ανταπεξέλθω αν και δεν είμαι και η καλύτερη στους στίχους.

Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής :
1) Φτιάξε ένα ΤΕΤΡΑΣΤΙΧΟ
2) χρησιμοποίησε τις λέξεις (όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά):
ΣΟΦΙΑ, ΠΑΡΕΟΥΛΑ, ΠΡΟΘΕΣΗ, ΣΟΥΠΙΑ
3) Το ύφος να είναι σατυρικό (κατά προτίμηση)
4) προσκάλεσε 4 φίλους, να παίξουν
Μια και δυο είπα κι εγώ Παρεούλα να βρεθώ,
με τη πιο γλυκιά Σουπιά τη Σοφία τη ξανθιά.
Και η Πρόθεση μεγάλη για τ' απέναντι ακρογυάλι,
να βρεθούμε να τα πιούμε τραγουδάκια για να πούμε.
Με τη σειρά μου να καλέσω κι εγώ 4 άτομα :
όναρ, nikiplos, lifewhispers, Vampirella.
Και φυσικά όλα τα ποιηματάκια καλοδεχούμενα από όλους!

22 σχόλια:

Ταχυδρόμοοοοοοοοοος ! ! είπε...

Στο απέναντι ακρογιάλι να βρεθούμε ε;;;

faraona είπε...

Eισαι χαριτωμενη το ξερεις?

φιλια πολλα

ILive2LoveMe είπε...

ταχυδρόμοοοοοοοοοος!! και στο εδώ και στο απέναντι, όλα είναι ωραία με καλή παρέα! Καλό απόγευμα , φιλιά!


faraona μου γλυκιά, σ' ευχαριστώ πολύ! Εσύ είσαι πιοοοο γλυκιά! Πολλά πολλά φιλιά!

nikiplos είπε...

Ilive2loveme, πάρα πολύ ωραίο το τετράστιχό σου, και εμπνευσμένο! Οπωσδήποτε θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου.
Φιλιά.

ILive2LoveMe είπε...

nikiplos, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Με χαρά θα διαβάσω και το δικό σου.
Φιλιά πολλά κι από μένα.

Angel Vs Life είπε...

eudiakrito to talento :o)

ILive2LoveMe είπε...

angel vs life, σ'ευχαριστώ για τον καλό λόγο γλυκέ μου:)Φιλιά.

Because of you... είπε...

Xaxa apistefto k polu xaritwmeno!!

Tha antapokrithw suntoma stin prosklisoula sou kali mou!!

S' efxaristw para polu pou me skeftikes :)

Ta filia mou gia ena uperoo apogevma!

ILive2LoveMe είπε...

because of you, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου! Πολλά πολλά φιλιά και σε σένα, καλό απόγευμα!

Όναρ είπε...

Άχ αυτή η σουπιά..μας έκανε τη ζημιά..Καληνύχτες διασκεδαστικές..

lifewhispers είπε...

ωχ!!δυσκολα μου βαζεις και δεν ειμαι καλη ουτε στις ιστοριες ουτε στα τετραστιχα!δεν υποσχομαι,αλλα θα σου πω!!
καληνυχτα!

LOCKHEART είπε...

Μια χαρά τέλειο...να εισαι καλα για την συμμετοχή φιλια πολλα

ILive2LoveMe είπε...

όναρ μου , ε σουπιά είναι αυτή! χαχα πολλά φιλιά , καλημέρα!

lifewhispers mou , ούτε κι εγώ είμαι καλή , προσπάθησα μόνο, όταν και όποτε μπορείς γλυκιά μου, μην αγχώνεσαι! Καλημέρα, πολλά φιλιά!


Lockheart, ευχαριστώ γλυκέ μου, προσπάθησα τουλάχιστον! Να είσαι καλά καλή σου μέρα, φιλιά!

Roadartist είπε...

αχαχα!!
πολύ καλό!
να το στείλεις στην Νεφέλη!!
http://nefelomata.blogspot.com/
Φιλάκια!!

ILive2LoveMe είπε...

Roadartist ευχαριστώ γλυκιά μου! χαχα οκ θα της το στείλω! Φιλιά πολλά!

Dreamgirl είπε...

Πολύ όμορφο το ποιηματάκι σου!

Καλό βράδυ! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ωστε σουπιά η Σοφία...
:-)))

΄Ασε με τα ακρογιάλια...δεν συγκρατούμεθα....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ILive2LoveMe είπε...

dreamgirl , σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου , καλό βράδυ, φιλάκια


Γλαρένια μου γλυκιά σουπιά σουπιά μεγάλη χαχα έτσι μου βγήκε,ε όσο για τα ακρογιάλια ούτε που θέλω να συγκρατηθώ πλέον!
Πολλά φιλιά καλό βράδυ!

όλα θα πάνε καλά... είπε...

Eγώ πάντως χθες έφαγα σουπιές νοστιμότατες,με σπανάκι!
Πέρασα να αφήσω την καλημέρα μου.

ILive2LoveMe είπε...

E είναι νοστιμότατες οι άτιμες οι σουπιές, εγώ τις κάνω και στιφάδο χαχαχα.
Ευχαριστώ πολύ! και την δική μου καλημέρα, ας είναι μια όμορφη και καλή μέρα για όλους μας! Φιλιά!

ric είπε...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫

tiger είπε...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社